رفع مشکل آپدیت نشدن آنتی ویروس

_مشکل_آپدیت_نشدن_آنتی_ویروس رفع مشکل آپدیت نشدن آنتی ویروس

در دنیای دیجیتال امروز یکی از قدم های مهم نصب یک راهکار امنیتی قابل اعتماد و قوی می باشد. این روش امنیتی دارای جزئیاتی است که نبایدآن را نادیده گرفت.

بروز نگاه داشتن آنتی ویروس نصب شده درسیستم دقیقا به اندازه نصب اولیه آنتی ویروس مهم می باشد. محصولات لابراتوار کسپرسکی به صورت خودکار بروزرسانی می شوند و نیازی به آپدیت دستی و روزانه نیست. اما گاهی اوقات ممکن است مسائلی پیش آید که به کمک شما نیاز باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا به شما بگوییم این مشکلات را چگونه حل کنید.
زمانی که آیکون آنتی ویروس شما به رنگ قرمز در بیاید و هشدار امنیتی Database extremely out of date را به شما بدهد یا از اخطار license issue استفاده کند بهتر است شما به صورت دستی راهکارآنتی ویروس را بروزرسانی نمایید.
برای انجام این کار بر روی آیکون گوشه پایین سمت راست صفحه نمایش کلیک کنید و گزینه  Update را انتخاب نمایید. اگر با انجام این کار رنگ قرمز به سبز تغییر نکرد و برنامه همچنان در حالت اخطار قرار داشت موارد زیر را طی کنید:
تاریخ سیستم خود را بررسی کنید. ممکن است که تاریخ سیستم شما به تاریخ گذشته یا آینده تغییر کرده باشد. تغییرات این چنینی در تاریخ سیستم می تواند نرم افزار امنیتی شما را مختل و نتواند داده ها را با دیتابیس مقایسه کند و همه چیز را بر هم زند. به محض اینکه تاریخ سیستم شما به روز شد این مشکل نیز رفع خواهد گشت.
تنظیمات مناسب پروکسی خود را انجام دهید. برای انجام این کار، پنجره تنظیمات را باز کنید و بر روی Additional، Network Settings و Proxy Server Settings کلیک کنید.
تنظیمات پروکسی مرورگر خود را به حالت پیش فرض تغییر دهید.
ممکن است سیستم شما به یک ویروس، تروجان آلوده شده باشد و به موجب آن ها دسترسی شما محدود و کنترل شده باشد. برای رفع این مشکل می توانید ازابزارهای حذف ویروس کسپرسکی استفاده کنید. کافی است که آن را دانلود و نصب کنید.
اگر که از یک لپ تاپ استفاده می کنید، میزان مصرف باتری خود را چک کنید. به Settings بروید و گزینه  Performance window را بزنید. در صورتی که تیک گزینه  (‘Disable scheduled tasks while running on battery power’) خورده باشد آنتی ویروس شما نرم افزار را تا زمانی که اتصال برقرار شود، آپدیت نخواهد کرد.
تنظیمات آپدیت خود را باز کنید و بررسی کنید که اکانت شما به چه شکل تعیین شده است. Settings را باز، Additional، Update setting و User account Settings را انتخاب نمایید. در این قسمت شما می توانید حساب کاربری مدیر را انتخاب نمایید.

  منبع  آیتنا

ارتباط با شرکت

  • خيابان شريعتي- پايين تر از بهار شيراز- نبش کوچه جزايري- پ 419-طبقه 5-واحد18
  • 021-7357 ساعت پاسخگویی: 9 الی 18  پنجشنبه: 9 الی 17
  • 021-7357 داخلی 6
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

نماد اعتماد و ساماندهی

logo رفع مشکل آپدیت نشدن آنتی ویروسlogo-samandehi