سوالات متداول نرم افزار حسابداری تیزپرداز

  • نرم افزار حسابداری یک ماه رايگان به چه معناست؟ Open or Close

    يک ماه رايگان بدين معني است که شما مي توانيد اطلاعات يک ماه از حسابداري خود را (بصورت فرضي يا واقعي) بدون در نظر گرفتن تعداد اسناد در بازه ی زمانی یک ماه وارد برنامه نماييد، تا بتوانيد از اين طريق کارايي و پشتيباني برنامه را بطور دقيق و کامل بررسي نموده و براي خريد برنامه راحت تر تصميم گيري نماييد. ضمنا اگر اطلاعات وارد شده واقعي باشند بعد از خريد و کامل کردن برنامه مي توانيد ادامه آنرا وارد نماييد. برنامه يکماه رايگان، دارای هر سه سطح پایه ،تکمیلی و پیشرفته ميباشد.

  • اگر بعد از نصب نرم افزار حسابداری يک ماه رايگان و گرفتن کد عبور فونتهاي برنامه علامت سوال شود، چه کاری انجام دهیم؟ Open or Close

    فونت هاي فارسي هنوز در ويندوز شما راه اندازي نشده است.براي راه اندازي فونتهاي فارسي وقتي در صفحه اصلي نرم افزار حسابداري هستيد  با زدن کليد F1 کليد «روش راه اندازي فونتهاي فارسي در ويندوز» را بفشاريد تا فيلم آموزشي آن پخش شود.

  • آيا نرم افزار حسابداری رايگان قابل کپي روي سي دي و نصب مکرر در سيستمهاي مختلف مي‌باشد؟ Open or Close

    بله هر سی دی نرم افزار حسابداری يک ماه رايگان قابليت اين را دارد که بصورت مکرر در سيستمهاي مختلف نصب شود و حتي سی دی نصب یک ماه رایگان قابل کپي و رايت نيز مي باشد.

  • دليل ارائه نرم افزار حسابداری يک ماه رايگان چيست؟ Open or Close

    دلیل این امر فقط اطمينان دادن به مشتري از کارآيي نرم افزار حسابداري و پشتيباني برنامه قبل از خريد مي باشد. به دليل اينکه «بهترين راه براي اطمينان از کارايي و کيفيت يک محصول استفاده از آن محصول است».  البته در اين مدت هم کاربر به راحتي مي تواند با ملاحظه فيلم هاي آموزشي داخل برنامه و تماس با گروه پشتيباني با سيستم آشنا شود و بعد از خريد، ساده تر و بهتر از برنامه استفاده نمايد.

  • زمان پاسخ گویی به سوالات کاربران به چه صورت مي باشد؟ Open or Close

    شنبه تا چهارشنبه ها از ساعت 9 صبح الي 18  و پنجشنبه ها از ساعت 9 صبح الي 17 مي توانيد با شماره تلفن هاي 7357-021  تماس حاصل فرمائيد.

  • پشتيباني نرم افزارهای شرکت تیزپرداز چگونه انجام مي شود؟ Open or Close

    طراحي نرم افزار حسابداري تيزپرداز بصورتي انجام شده است که سوالات و اشتباهات احتمالي کاربر به راحتي با استفاده از بخش سوالات متداول رفع مي شود. در ضمن شما مي توانيد سوالها و يا موارد خاص خود(که در بخش سوالات متداول جواب آنها موجود نمي باشد) را از طريق تلفن با گروه پشتيباني در ميان بگذاريد و اگر تلفنی حل نشد ، از طریق ارسال بک آپ و یا AnyDesk مشکل بررسی می شود.

  • تا چند سال نرم افزار حسابداری را پشتيباني مي نماييد؟ Open or Close

    نرم افزار حسابداری تیزپرداز در يک سال اول به طور رايگان تحت پشتيباني مي باشد و در سالهاي بعدي هزينه پشتيباني طبق مصوبه سال جاری ميباشد.که در صورت پايان يافتن مدت آبونمان از پشتيباني خارج مي شويد و براي قرار گرفتن مجدد تحت پشتيباني مي بايست هزینه پشتیبانی سال جاری را پرداخت نمایید.براي اطلاع از مصوبه هزينه پشتيباني به بخش مديريت،عمليات آبونمان  و یا به سایت شرکت مراجعه نماييد.
    نکته:در صورتی که برنامه شما چندین سال است که از پشتیبانی خارج شده ، برای قرار گرفتن مجدد تحت پشتیانی می بایست هزینه پشتیبانی سال های معوقه را طبق مصوبه سال جاری پرداخت نمایید. برای اطلاع کافی از این موضوع با شماره 7357 - 021 تماس حاصل فرمایید.

  • براي مشترکين خارج از کشور که هزينه تلفن زياد است پشتيباني به چه صورت است؟ Open or Close

    براي مشترکين خارج از کشور، پشتيباني از طریق ایمیل و گفتگوی آنلاین سایت می باشد.

    سروش : Tizpardaz@

    ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

  • آيا در شرکت تیزپرداز بخشي براي خدمات سخت افزاري و نرم افزاري مانند نصب ويندوز ويا برنامه هاي ديگر غيراز حسابداري و غيره وجود دارد؟ Open or Close

    بله ،خدمات مرتبط با نرم افزار مانند نصب ویندوز ،نصب درایورهای پرینتر و ...،طراحی فاکتور ، تنظیمات پرینت بارکد و...با دریافت هزینه انجام می شود.
    جهت اطلاعات بیشتر با شماره 7357 - 021 تماس حاصل فرمایید.

  • آيا نرم افزار حسابداری تیزپرداز شبکه تحت وب هم هست؟ Open or Close

    بله ، امکان تحت وب در نرم افزار حسابداری تیزپرداز وجود دارد برای کسب اطلاعات بیشتر این لینک را مشاهده نموده و یا با پشتیبانی تیزپرداز 7357-021 تماس حاصل فرمایید

  • آيا امکان شبکه کردن در نرم افزار حسابداری وجود دارد؟ Open or Close

    بله، البته جهت شبکه کردن ابتدا مي بايست رايانه هاي شما از نظر سخت افزاري و نرم افزاري شبکه شده باشند و در هر سیستم نيز يک نرم افزار حسابداري تيزپرداز سطح پيشرفته همراه با قفل به صورت مجزا نصب گردد .و در برنامه سطح تکميلي شما ميتوانيد تا دو رايانه را باهم شبکه نماييد ودر سطح پايه امکان شبکه نمودن وجود ندارد. آموزش شبکه کردن برنامه حسابداري را مي توانيد در بخش سوالهاي خاص مشتريان دائم ملاحظه فرمائيد.

  • آيا در سيستم شبکه نيازي به نصب ويندوز سرور روي رايانه اصلي مي باشد؟ Open or Close

    خير براي استفاده از نرم افزار حسابداری تیزپرداز بصورت شبکه اصلا احتياج به نصب ويندوز سرور نيست.

  • در نرم افزارهای حسابداری تحت شبکه، چند کاربر به صورت همزمان میتوانند کار کنند؟ Open or Close

    محدوديتي در اين زمينه وجود ندارد اما قابل ذکر است به تعداد کامپیوترهایی که شبکه هستند و مي خواهند با نرم افزار حسابداری کار کنند به همان تعداد،نرم افزار حسابداری تیزپرداز بايد خريداري شود.

  • آيا کلاس هاي آموزشي براي نرم افزارهای حسابداری وجود دارد؟ Open or Close

    وجود آموزش صوتي وتصويري در تمام قسمتهاي برنامه (که با فشردن کليد f1 پخش مي شود) و آموزش کامل متني و همچنين تماس تلفني با گروه پشتيباني شما کاربران گرامي را از کلاس آموزشي بي نياز مي سازد. در صورت نیاز به آموزش حضوری با شرکت تماس خاصل فرمایید.
    کلید Ctrl+F1 به صورت متنی و کلید F1 به صورت صوتی تصویری میتوانید از آموزش استفاده نمایید.
    نکته: در صورت سفید بود صفحه راهنما باید برنامه Flash player در ویندوز نصب شود.

  • نرم افزار حسابداری در چه ویندوز هایی قابل نصب می باشد؟ Open or Close

    نرم افزار حسابداری تیزپرداز در ویندوزهای XP,7,8,10,VISTA, Windows Server 2008 قابل نصب می باشد.

  • اطلاعات چند فروشگاه را مي توان بصورت مجزا در اين نرم افزار حسابداری وارد نمود؟ Open or Close

    در برنامه کامل تنها يک فروشگاه، ولي درصورت تهيه پکيج سه تايي مي توان اطلاعات فروشگاهاي ديگر را در همين برنامه بطور همزمان ومجزا ثبت ونگهداري نمود.(با تهيه هر پکيج امکان اضافه نمودن اطلاعات 3 فروشگاه فراهم مي شود.) براي کسب اطلاعات بیشتر و تهيه پکيج سه تايي ميتوانيد با شرکت تماس حاصل نمائيد.

  • نحوه تهیه نرم افزار حسابداری تیزپرداز چگونه است؟ Open or Close

    برای تهیه نرم افزار حسابداری دو روش وجود دارد:

    1- مراجعه حضوری به نمایندگی های سراسر کشور

    2- خرید اینترنتی از طریق فروشگاه اینترنتی سایت تیزپرداز

    جهت اطلاع از آدرس و شماره تماس نمایندگی های فروش محصولات تیزپرداز در شهر یا استان خود به قسمت نمایندگی ها در سایت شرکت مراجعه نمایید و یا در صورت داشتن نرم افزار حسابداری تیزپرداز به قسمت نمایندگی ها مراجعه نمایید.

  • چگونه تصویری از پیغام های نرم افزار را برای اطلاع به گروه پشتیبانی ارسال نمایم؟ Open or Close

    در حالی که پیغام در صفحه نرم افزار دیده می شود، روی کلید PrtScr کلیک کرده و وارد نرم افزار paint در ویندوز شده(Start-allprograme-accessories-paint) و روی فضای خالی نرم افزار paint کلیک راست کرده و گزینه paste را  انتخاب نمایید ، تا تصویر پیغام در این نرم افزار بیاید سپس روی گزینه file کلیک کرده و save را انتخاب نمایید سپس این عکس را به ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید را ارسال نمایید و یا از طریق فرم ارسال فایل در سایت استفاده نمایید.

  • نرم افزار حسابداری کامل تیزپرداز قابلیت نصب روی چند سیستم را دارد؟ Open or Close

    نرم افزار حسابداری کامل به دلیل داشتن قفل سخت افزاری فقط روی یک سیستم قابل نصب و استفاده می باشد . در صورت نیاز می توانید برنامه از روي رايانه اول حذف نموده و در رایانه دیگری برنامه را نصب و استفاده نمایید.

  • اگر روزي ويندوز خراب شود تمام اطلاعات از بين مي رود و بايد دوباره آنها را ثبت نمود؟ Open or Close

    درصورت داشتن نسخه پشتيبان مي توان پس از نصب ويندوز و نصب مجدد نرم افزار حسابداری، اطلاعات را بازگرداني نمود.

  • آیا امکان انتقال اطلاعات از یک نرم افزار حسابداری به حسابداری تیزپرداز وجود دارد؟ Open or Close
  • آيا مي توان سطح دسترسی به قابلیت های نرم افزار حسابداری تعریف نمود؟ Open or Close

    بله، در نرم افزار حسابداری تیزپرداز در  قسمت مديريت، معرفي کد مديريت، مي‌توان با معرفي کاربران جديد، حدود دسترسي برای هر کاربر را به صورت جداگانه تعیین نمایید.

  • آیا نرم افزار حسابداری به دستگاه pos هم متصل می شود؟ Open or Close

    بله این امکان در نرم افزار حسابداری تیزپرداز وجود دارد، جهت کسب اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک نمایید.

  • نحوه ایجاد چند انبار در نرم افزار حسابداری تیزپرداز چگونه می باشد؟ Open or Close

    هنگامي که در بخش« معرفي» قسمت« معرفي انبارها» بيش از يک انبار معرفي نماييد بصورت اتوماتيک سيستم چند انباره فعال و در برنامه تغييراتي ايجاد مي شود.در فاکتور هاي خريد وفروش ستوني براي درج کد انبار براي هرکالا اضافه مي شود و در گزارشات بخشي باعنوان «گزارش آمار کالا» به تفکيک هر انبار نمايان مي‌شود . در امکانات نيز بخش انتقال کالا بين انبارها اضافه مي‌شود. (لازم بذکر است معرفی انبار در برنامه سطح پایه وجود ندارد.)

  • حق ويزيتور را در نرم افزار حسابداری توضیح دهید؟ Open or Close

    براي فعال نمودن حق ويزيتور ابتدا در بخش« معرفي» قسمت «معرفي هزينه ها» هزينه اي با عنوان حق ويزيتور معرفي نماييد سپس درقسمت معرفي اشخاص و حسابها ويزيتور هاي خود را شخص به شخص معرفي نماييد .در نهايت در بخش تنظيمات  قسمت مديريت آيتم پنجم در کادر مربوطه کد هزينه حق ويزيتور را ثبت نموده و کليد F9 را بفشاريد . اکنون سيستم حق ويزيتور فعال مي باشد و شما مي توانيد در پشت هر فاکتور فروش براي ويزيتوري که  آنرا صادر نموده مبلغي به صورت عدد يا درصدي از فاکتور منظور نماييد. (لازم بذکر است حق ویزیتور در برنامه سطح پایه وجود ندارد.)

  • کالاهای خدماتی را چگونه معرفی نمایم؟ Open or Close

    ابتدا در بخش « معرفی » گزینه « معرفی کالا ها » را باز نمایید و خدماتی را که ارائه میدهید مثل کالاها معرفی نمایید به طور مثال (خدمات تایپ) سپس برای خدماتی شدن آنها در بخش « مدیریت » گزینه « معرفی کالاهای خدماتی » را باز نمایید و کالای معرفی شده را در آن وارد نمایید . در این صورت برای کالا های معرفی شده در بخش « معرفی کالای خدماتی »  تنها میتوانید فاکتور فروش صادر نمایید. و مبلغی را که در فاکتور فروش براي کالاهای خدماتی درج می نمایید در محاسبه سود و زیان سیستم،  سود به حساب می آید.

  • نحوه گروه بندي کالا را توضیح دهید. Open or Close

    در بخش معرفي قسمت« معرفي گروههاي کالا در صورت نياز» مي توانيد براي کالاهاي خود گروه معرفي نماييد . بعد از معرفي گروه خواهيد ديد در بخش معرفي کالا ابتدا نام گروه هاي کالا ظاهر شده است . براي مشخص کردن گروه کالاهايي که قبل از معرفي گروه معرفي کرده بوديد با يد وارد قسمت کليه گروه ها شويد و در قسمت گروه کالاي هرکدام گروه مربوط به آن کالا را مشخص نماييد. براي معرفي کالاهاي جديد نيز مي توانيد ابتدا وارد گروه کالاي مورد نظر شويد سپس کالاي جديد را وارد نماييد.در نهايت بازدن کليد F9 آن را ثبت نماييد.

  • روش اطمينان از سالم بودن قفل سخت افزاري چگونه می باشد؟ Open or Close

    در هنگام اجراي برنامه اگر با پيغام «قفل شناسايي نشد» مواجه شديد ابتدا قفل را از پورت خود جدا نماييد سپس به پورت ديگري متصل نماييد. سپس CD اصلي (شماره سريال دار) را داخل CD ROM قراردهيد وکليد «نصب قفل usb» را بفشاريد.سپس وارد controlpanel شويد و در بخش regionalandlanguage از راه اندازي بودن فونتهاي فارسي مطمئن شويد اگر فونتهاي فارسي بطور کامل راه اندازي نشده بود آنرا مجددا راه اندازي نماييد .حال برنامه را مجددا اجرا نماييد. در صورتي که دوباره پيغام «قفل شناسايي نشد» ظاهر شد بايد از نصب بودن داريورهاي مادر بورد مطمئن شويد . درصورتي که درايورهاي مادربورد سيستم رايانه شما نصب بود در اين صورت قفل خراب است وبراي تعويض قفل با شرکت تماس حاصل فرمائيد.

  • روش وارد نمودن يارانه واريزي دولت در برنامه حسابداري چگونه می باشد؟ Open or Close

    ابتدا در بخش معرفي قسمت معرفي اشخاص و حسابها يک حساب با نام يارانه معرفي نماييد سپس هر زمان که يارانه به حساب شما واريز شد در بخش صدور سند دريافت / قسمت واريز به جاري، مبلغ يارانه واريزي را از حساب رايانه که قبلا معرفي نموده ايد دريافت نماييد با اين عمل حساب رايانه بستانکار ميشود که براي صفر کردن حساب يارانه و محاسبه سود، در بخش صدور سند هزينه / قسمت تخفيف دريافتني مبلغ يارانه را وارد نماييد به اين ترتيب يارانه واريز شده به حساب شما در برنامه به سود تبديل ميشود.

  • دلیل وجود چند چک (معمولا 2 تا) با يک شماره در سيستم چیست؟ Open or Close

    اين عمل ناشي از مخدوش شدن سابقه يک چک در سيستم توسط اشتباه کاربر ويا اشکالات سيستمي مي باشد. .در اين حالت بايد کل سابقه چک حذف شود و دوباره از ابتدا تمام سوابق آن مرحله به مرحله ثبت شود. براي اين کار ابتدا از بخش اسناد دريافتني در گزارشات رويت وضعيت حسابها براساس تاريخ سابقه اين چک را تا مقداري که موجود هست در يک برگه يادداشت نماييد.سپس در صفحه اصلي برنامه کليدهاي ctrl+f5 را زده و فرم شماره 2 را کليک نماييد سپس در بخش حذف کليه چکهاي خاص شماره آن چک را نوشته و ctrl+Enter را بفشاريد  در صورت ظاهر شدن پيغام (ok comp  ) چک حذف مي شود .پس از حذف ، دوباره اطلاعات وسابقه اين چک را ثبت نماييد.

  • مانده حساب يک شخص با مانده ريز حساب آن مطابقت ندارد؟ Open or Close

    سه حالت وجود دارد:
    حالت اول : در بخش امکانات بازسازي اطلاعات را انجام دهيد.اگر مشکل حل نشد حالت دوم را انجام دهيد.
    حالت دوم :از تاريخ اول سال تا آخر سال را براي گزارش ريز حساب انتخاب نماييد. اگرمشکل حل نشد حالت سوم را بررسی نماييد.
    حالت سوم : سيستم شما تراز نيست وبايد وارد بخش ترازکل حسابها از منوی مدیریت شده و طبق پیغام ظاهر شده عمل نمایید.

  • درصورت فراموش کردن کد عبور مديريت چه بايد کرد؟ Open or Close

    با همراه داشتن داشتن کارت پشتيباني با شرکت تماس حاصل فرماييد و بعداز اعلام شماره سريال برنامه و شماره محرمانه از گروه پشتيباني کد ديگري براي ورود به برنامه ( با سطح دسترسي مديريت ) دریافت نمایید.

  • کاربرد بخش «سيستم حسابداري تيزپرداز» در قسمت مديريت چيست؟ Open or Close

    اگر سيستم شما در بخش مديريت قسمت تراز کل حسابها تراز نباشد از اين قسمت استفاده مي‌نماييم .در اين حالت  فاکتورهاي معوق خريد ويا فروش ويا اسناد معوق که به صورت کامل در سيستم ثبت نشده اند را پيدا کرده ودر اصلاح وحذف فاکتور ويا سند ثبت آنها را دوباره تاييد مي نماييم تا سيستم تراز شود.

  • چرا قفل مي سوزد و اگر بسوزد کاربر می بایست چه کاری انجام دهد؟ Open or Close

    قفل برنامه يک قطعه الکترونيکي است که ممکن پس از مدتي به دليل استفاده ناصحيح ويا مشکلات سخت افزاري رايانه و يا خود قفل خراب شود. در هنگام خراب شدن قفل با ارسال آن به شرکت در صورتي که سيستم شما تحت پشتيباني شرکت باشد قفل بصورت رايگان تعويض شده و ارسال مي گردد. لازم بذکر است تعويض  قفلهايي که در اثر بي احتياطي کاربر خراب یا شکسته مي شوند شامل هزينه مي باشد.

  • چگونه برنامه حسابداری را آپديت (بروز رساني) نماییم؟ Open or Close

    ابتدا با مراجعه به سايت www.TAS.ir با ورود به قسمت (امورمشترکين و دانلودها) فایل آپدیت را دانلود نمایید. بعد از اتمام دانلود، فايل مربوطه را که با نام (upk) ذخيره شده است را اجرا نمایید و در صفحه اي که باز مي شود گزينه (انجام عمليات update) را انتخاب نمایید و یا می توانید از طریق عملیات آبونمان در برنامه های حسابداری، بروزرسانی برنامه را انجام دهید. در انتها برای اطلاع از امکانات جدید اضافه شده به برنامه در صفحه اصلی برنامه حسابداری کلید F1 را بزنید و گزینه ( امکانات جدید) را باز نمایید.

  • چگونه کالاها را از اکسل به نرم افزار حسابداری تیزپرداز انتقال دهم؟ Open or Close
    جهت انتقال کالاها از فایل اکسل به نرم افزار حسابداری تیزپرداز، ابتدا با کارشناسان پشتیبانی جهت ارسال نمونه فایل اکسل برای اشخاص و کالاها تماس بگیرید. ایمیل:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید تلگرام:@nikrayan تلفن:7357 -021

ارتباط با شرکت

  • خيابان شريعتي- پايين تر از بهار شيراز- نبش کوچه جزايري- پ 419-طبقه 5-واحد18
  • 021-7357 ساعت پاسخگویی: 9 الی 18  پنجشنبه: 9 الی 17
  • 021-7357 داخلی 6
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

نماد اعتماد و ساماندهی

logo سوالات متداول | شرکت تیزپرداز logo-samandehi