• ۰۲۱-۷۳۵۷

سوالات متداول

یک ماه رايگان به چه معناست؟
يک ماه رايگان بدين معني است که شما مي توانيد اطلاعات يک ماه از حسابداري خود را (بصورت فرضي يا واقعي) بدون در نظر گرفتن تعداد اسناد در بازه ی زمانی یک ماه وارد برنامه نماييد، تا بتوانيد از اين طريق کارايي و پشتيباني برنامه را بطور دقيق و کامل بررسي نموده و براي خريد برنامه راحت تر تصميم گيري نماييد. ضمنا اگر اطلاعات وارد شده واقعي باشند بعد از خريد و کامل کردن برنامه مي توانيد ادامه آنرا وارد نماييد. برنامه يکماه رايگان، دارای هر سه سطح پایه ،تکمیلی و پیشرفته ميباشد.
نرم افزار حسابداری کامل تیزپرداز قابلیت نصب روی چند سیستم را دارد؟
نرم افزار حسابداری کامل به دلیل داشتن قفل سخت افزاری فقط روی یک سیستم قابل نصب و استفاده می باشد . در صورت نیاز می توانید برنامه از روي رايانه اول حذف نموده و در رایانه دیگری برنامه را نصب و استفاده نمایید.
نرم افزار حسابداری در چه ویندوز هایی قابل نصب می باشد؟
نرم افزار حسابداری تیزپرداز در ویندوزهای XP,7,8,10,VISTA, Windows Server 2008 قابل نصب می باشد.
نحوه گروه بندي کالا را توضیح دهید.
در بخش معرفي قسمت« معرفي گروههاي کالا در صورت نياز» مي توانيد براي کالاهاي خود گروه معرفي نماييد . بعد از معرفي گروه خواهيد ديد در بخش معرفي کالا ابتدا نام گروه هاي کالا ظاهر شده است . براي مشخص کردن گروه کالاهايي که قبل از معرفي گروه معرفي کرده بوديد با يد وارد قسمت کليه گروه ها شويد و در قسمت گروه کالاي هرکدام گروه مربوط به آن کالا را مشخص نماييد. براي معرفي کالاهاي جديد نيز مي توانيد ابتدا وارد گروه کالاي مورد نظر شويد سپس کالاي جديد را وارد نماييد.در نهايت بازدن کليد F9 آن را ثبت نماييد.
نحوه تهیه نرم افزار حسابداری تیزپرداز چگونه است؟
برای تهیه نرم افزار حسابداری دو روش وجود دارد: 1- مراجعه حضوری به نمایندگی های سراسر کشور 2- خرید اینترنتی از طریق فروشگاه اینترنتی سایت تیزپرداز جهت اطلاع از آدرس و شماره تماس نمایندگی های فروش محصولات تیزپرداز در شهر یا استان خود به قسمت نمایندگی ها در سایت شرکت مراجعه نمایید و یا در صورت داشتن نرم افزار حسابداری تیزپرداز به قسمت نمایندگی ها مراجعه نمایید.
نحوه ایجاد چند انبار در نرم افزار حسابداری تیزپرداز چگونه می باشد؟
هنگامي که در بخش« معرفي» قسمت« معرفي انبارها» بيش از يک انبار معرفي نماييد بصورت اتوماتيک سيستم چند انباره فعال و در برنامه تغييراتي ايجاد مي شود.در فاکتور هاي خريد وفروش ستوني براي درج کد انبار براي هرکالا اضافه مي شود و در گزارشات بخشي باعنوان «گزارش آمار کالا» به تفکيک هر انبار نمايان مي‌شود . در امکانات نيز بخش انتقال کالا بين انبارها اضافه مي‌شود. (لازم بذکر است معرفی انبار در برنامه سطح پایه وجود ندارد.)
مانده حساب يک شخص با مانده ريز حساب آن مطابقت ندارد؟
سه حالت وجود دارد:حالت اول : در بخش امکانات بازسازي اطلاعات را انجام دهيد.اگر مشکل حل نشد حالت دوم را انجام دهيد.حالت دوم :از تاريخ اول سال تا آخر سال را براي گزارش ريز حساب انتخاب نماييد. اگرمشکل حل نشد حالت سوم را بررسی نماييد.حالت سوم : سيستم شما تراز نيست وبايد وارد بخش ترازکل حسابها از منوی مدیریت شده و طبق پیغام ظاهر شده عمل نمایید.
کالاهای خدماتی را چگونه معرفی نمایم؟
ابتدا در بخش « معرفی » گزینه « معرفی کالا ها » را باز نمایید و خدماتی را که ارائه میدهید مثل کالاها معرفی نمایید به طور مثال (خدمات تایپ) سپس برای خدماتی شدن آنها در بخش « مدیریت » گزینه « معرفی کالاهای خدماتی » را باز نمایید و کالای معرفی شده را در آن وارد نمایید . در این صورت برای کالا های معرفی شده در بخش « معرفی کالای خدماتی »  تنها میتوانید فاکتور فروش صادر نمایید. و مبلغی را که در فاکتور فروش براي کالاهای خدماتی درج می نمایید در محاسبه سود و زیان سیستم،  سود به حساب می آید.
کاربرد بخش «سيستم حسابداري تيزپرداز» در قسمت مديريت چيست؟
اگر سيستم شما در بخش مديريت قسمت تراز کل حسابها تراز نباشد از اين قسمت استفاده مي‌نماييم .در اين حالت  فاکتورهاي معوق خريد ويا فروش ويا اسناد معوق که به صورت کامل در سيستم ثبت نشده اند را پيدا کرده ودر اصلاح وحذف فاکتور ويا سند ثبت آنها را دوباره تاييد مي نماييم تا سيستم تراز شود.
زمان پاسخ گویی به سوالات کاربران به چه صورت مي باشد؟
شنبه تا چهارشنبه ها از ساعت 9 صبح الي 18  و پنجشنبه ها از ساعت 9 صبح الي 17 مي توانيد با شماره تلفن هاي 7357-021  تماس حاصل فرمائيد.
روش وارد نمودن يارانه واريزي دولت در برنامه حسابداري چگونه می باشد؟
ابتدا در بخش معرفي قسمت معرفي اشخاص و حسابها يک حساب با نام يارانه معرفي نماييد سپس هر زمان که يارانه به حساب شما واريز شد در بخش صدور سند دريافت / قسمت واريز به جاري، مبلغ يارانه واريزي را از حساب رايانه که قبلا معرفي نموده ايد دريافت نماييد با اين عمل حساب رايانه بستانکار ميشود که براي صفر کردن حساب يارانه و محاسبه سود، در بخش صدور سند هزينه / قسمت تخفيف دريافتني مبلغ يارانه را وارد نماييد به اين ترتيب يارانه واريز شده به حساب شما در برنامه به سود تبديل ميشود.
روش اطمينان از سالم بودن قفل سخت افزاري چگونه می باشد؟
در هنگام اجراي برنامه اگر با پيغام «قفل شناسايي نشد» مواجه شديد ابتدا قفل را از پورت خود جدا نماييد سپس به پورت ديگري متصل نماييد. سپس CD اصلي (شماره سريال دار) را داخل CD ROM قراردهيد وکليد «نصب قفل usb» را بفشاريد.سپس وارد controlpanel شويد و در بخش regionalandlanguage از راه اندازي بودن فونتهاي فارسي مطمئن شويد اگر فونتهاي فارسي بطور کامل راه اندازي نشده بود آنرا مجددا راه اندازي نماييد .حال برنامه را مجددا اجرا نماييد. در صورتي که دوباره پيغام «قفل شناسايي نشد» ظاهر شد بايد از نصب بودن داريورهاي مادر بورد مطمئن شويد . درصورتي که درايورهاي مادربورد سيستم رايانه شما نصب بود در اين صورت قفل خراب است وبراي تعويض قفل با شرکت تماس حاصل فرمائيد.
دلیل وجود چند چک (معمولا 2 تا) با يک شماره در سيستم چیست؟
اين عمل ناشي از مخدوش شدن سابقه يک چک در سيستم توسط اشتباه کاربر ويا اشکالات سيستمي مي باشد. .در اين حالت بايد کل سابقه چک حذف شود و دوباره از ابتدا تمام سوابق آن مرحله به مرحله ثبت شود. براي اين کار ابتدا از بخش اسناد دريافتني در گزارشات رويت وضعيت حسابها براساس تاريخ سابقه اين چک را تا مقداري که موجود هست در يک برگه يادداشت نماييد.سپس در صفحه اصلي برنامه کليدهاي ctrl+f5 را زده و فرم شماره 2 را کليک نماييد سپس در بخش حذف کليه چکهاي خاص شماره آن چک را نوشته و ctrl+Enter را بفشاريد  در صورت ظاهر شدن پيغام (ok comp  ) چک حذف مي شود .پس از حذف ، دوباره اطلاعات وسابقه اين چک را ثبت نماييد.
دليل ارائه نرم افزار حسابداری يک ماه رايگان چيست؟
دلیل این امر فقط اطمينان دادن به مشتري از کارآيي نرم افزار حسابداري و پشتيباني برنامه قبل از خريد مي باشد. به دليل اينکه «بهترين راه براي اطمينان از کارايي و کيفيت يک محصول استفاده از آن محصول است».  البته در اين مدت هم کاربر به راحتي مي تواند با ملاحظه فيلم هاي آموزشي داخل برنامه و تماس با گروه پشتيباني با سيستم آشنا شود و بعد از خريد، ساده تر و بهتر از برنامه استفاده نمايد.
درصورت فراموش کردن کد عبور مديريت چه بايد کرد؟
با همراه داشتن داشتن کارت پشتيباني با شرکت تماس حاصل فرماييد و بعداز اعلام شماره سريال برنامه و شماره محرمانه از گروه پشتيباني کد ديگري براي ورود به برنامه ( با سطح دسترسي مديريت ) دریافت نمایید.
در نرم افزارهای حسابداری تحت شبکه، چند کاربر به صورت همزمان میتوانند کار کنند؟
محدوديتي در اين زمينه وجود ندارد اما قابل ذکر است به تعداد کامپیوترهایی که شبکه هستند و مي خواهند با نرم افزار حسابداری کار کنند به همان تعداد،نرم افزار حسابداری تیزپرداز بايد خريداري شود.
حق ويزيتور را در نرم افزار حسابداری توضیح دهید؟
براي فعال نمودن حق ويزيتور ابتدا در بخش« معرفي» قسمت «معرفي هزينه ها» هزينه اي با عنوان حق ويزيتور معرفي نماييد سپس درقسمت معرفي اشخاص و حسابها ويزيتور هاي خود را شخص به شخص معرفي نماييد .در نهايت در بخش تنظيمات  قسمت مديريت آيتم پنجم در کادر مربوطه کد هزينه حق ويزيتور را ثبت نموده و کليد F9 را بفشاريد . اکنون سيستم حق ويزيتور فعال مي باشد و شما مي توانيد در پشت هر فاکتور فروش براي ويزيتوري که  آنرا صادر نموده مبلغي به صورت عدد يا درصدي از فاکتور منظور نماييد. (لازم بذکر است حق ویزیتور در برنامه سطح پایه وجود ندارد.)
چگونه تصویری از پیغام های نرم افزار را برای اطلاع به گروه پشتیبانی ارسال نمایم؟
در حالی که پیغام در صفحه نرم افزار دیده می شود، روی کلید PrtScr کلیک کرده و وارد نرم افزار paint در ویندوز شده(Start-allprograme-accessories-paint) و روی فضای خالی نرم افزار paint کلیک راست کرده و گزینه paste را  انتخاب نمایید ، تا تصویر پیغام در این نرم افزار بیاید سپس روی گزینه file کلیک کرده و save را انتخاب نمایید سپس این عکس را به ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید را ارسال نمایید و یا از طریق فرم ارسال فایل در سایت استفاده نمایید.
چگونه برنامه حسابداری را آپديت (بروز رساني) نماییم؟
ابتدا با مراجعه به سايت www.TAS.ir با ورود به قسمت (امورمشترکين و دانلودها) فایل آپدیت را دانلود نمایید. بعد از اتمام دانلود، فايل مربوطه را که با نام (upk) ذخيره شده است را اجرا نمایید و در صفحه اي که باز مي شود گزينه (انجام عمليات update) را انتخاب نمایید و یا می توانید از طریق عملیات آبونمان در برنامه های حسابداری، بروزرسانی برنامه را انجام دهید. در انتها برای اطلاع از امکانات جدید اضافه شده به برنامه در صفحه اصلی برنامه حسابداری کلید F1 را بزنید و گزینه ( امکانات جدید) را باز نمایید.
چرا قفل مي سوزد و اگر بسوزد کاربر می بایست چه کاری انجام دهد؟
قفل برنامه يک قطعه الکترونيکي است که ممکن پس از مدتي به دليل استفاده ناصحيح ويا مشکلات سخت افزاري رايانه و يا خود قفل خراب شود. در هنگام خراب شدن قفل با ارسال آن به شرکت در صورتي که سيستم شما تحت پشتيباني شرکت باشد قفل بصورت رايگان تعويض شده و ارسال مي گردد. لازم بذکر است تعويض  قفلهايي که در اثر بي احتياطي کاربر خراب یا شکسته مي شوند شامل هزينه مي باشد.
تا چند سال نرم افزار حسابداری را پشتيباني مي نماييد؟
نرم افزار حسابداری تیزپرداز در يک سال اول به طور رايگان تحت پشتيباني مي باشد و در سالهاي بعدي هزينه پشتيباني طبق مصوبه سال جاری ميباشد.که در صورت پايان يافتن مدت آبونمان از پشتيباني خارج مي شويد و براي قرار گرفتن مجدد تحت پشتيباني مي بايست هزینه پشتیبانی سال جاری را پرداخت نمایید.براي اطلاع از مصوبه هزينه پشتيباني به بخش مديريت،عمليات آبونمان  و یا به سایت شرکت مراجعه نماييد.نکته:در صورتی که برنامه شما چندین سال است که از پشتیبانی خارج شده ، برای قرار گرفتن مجدد تحت پشتیانی می بایست هزینه پشتیبانی سال های معوقه را طبق مصوبه سال جاری پرداخت نمایید. برای اطلاع کافی از این موضوع با شماره 7357 - 021 تماس حاصل فرمایید.
پشتيباني نرم افزارهای شرکت تیزپرداز چگونه انجام مي شود؟
طراحي نرم افزار حسابداري تيزپرداز بصورتي انجام شده است که سوالات و اشتباهات احتمالي کاربر به راحتي با استفاده از بخش سوالات متداول رفع مي شود. در ضمن شما مي توانيد سوالها و يا موارد خاص خود(که در بخش سوالات متداول جواب آنها موجود نمي باشد) را از طريق تلفن با گروه پشتيباني در ميان بگذاريد و اگر تلفنی حل نشد ، از طریق ارسال بک آپ و یا Team viewerمشکل بررسی می شود.
براي مشترکين خارج از کشور که هزينه تلفن زياد است پشتيباني به چه صورت است؟
براي مشترکين خارج از کشور، پشتيباني از طریق ایمیل و تلگرام می باشد. تلگرام : @Tizpardaz_Software ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
اگر روزي ويندوز خراب شود تمام اطلاعات از بين مي رود و بايد دوباره آنها را ثبت نمود؟
درصورت داشتن نسخه پشتيبان مي توان پس از نصب ويندوز و نصب مجدد نرم افزار حسابداری، اطلاعات را بازگرداني نمود.
اگر بعد از نصب نرم افزار حسابداری يک ماه رايگان و گرفتن کد عبور فونتهاي برنامه علامت سوال شود، چه کاری انجام دهیم؟
فونت هاي فارسي هنوز در ويندوز شما راه اندازي نشده است.براي راه اندازي فونتهاي فارسي وقتي در صفحه اصلي نرم افزار حسابداري هستيد  با زدن کليد F1 کليد «روش راه اندازي فونتهاي فارسي در ويندوز» را بفشاريد تا فيلم آموزشي آن پخش شود.
اطلاعات چند فروشگاه را مي توان بصورت مجزا در اين نرم افزار حسابداری وارد نمود؟
در برنامه کامل تنها يک فروشگاه، ولي درصورت تهيه پکيج سه تايي مي توان اطلاعات فروشگاهاي ديگر را در همين برنامه بطور همزمان ومجزا ثبت ونگهداري نمود.(با تهيه هر پکيج امکان اضافه نمودن اطلاعات 3 فروشگاه فراهم مي شود.) براي کسب اطلاعات بیشتر و تهيه پکيج سه تايي ميتوانيد با شرکت تماس حاصل نمائيد.
آیا نرم افزار حسابداری به دستگاه pos هم متصل می شود؟
بله این امکان در نرم افزار حسابداری تیزپرداز وجود دارد، جهت کسب اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک نمایید.
آيا نرم افزار حسابداری رايگان قابل کپي روي سي دي و نصب مکرر در سيستمهاي مختلف مي‌باشد؟
بله هر سی دی نرم افزار حسابداری يک ماه رايگان قابليت اين را دارد که بصورت مکرر در سيستمهاي مختلف نصب شود و حتي سی دی نصب یک ماه رایگان قابل کپي و رايت نيز مي باشد.
آيا نرم افزار حسابداری تیزپرداز شبکه تحت وب هم هست؟
خیر ، امکان تحت وب در نرم افزار حسابداری تیزپرداز در برنامه های آتی این شرکت می باشد.
آيا مي توان سطح دسترسی به قابلیت های نرم افزار حسابداری تعریف نمود؟
بله، در نرم افزار حسابداری تیزپرداز در  قسمت مديريت، معرفي کد مديريت، مي‌توان با معرفي کاربران جديد، حدود دسترسي برای هر کاربر را به صورت جداگانه تعیین نمایید.
آيا کلاس هاي آموزشي براي نرم افزارهای حسابداری وجود دارد؟
وجود آموزش صوتي وتصويري در تمام قسمتهاي برنامه (که با فشردن کليد f1 پخش مي شود) و آموزش کامل متني و همچنين تماس تلفني با گروه پشتيباني شما کاربران گرامي را از کلاس آموزشي بي نياز مي سازد. در صورت نیاز به آموزش حضوری با شرکت تماس خاصل فرمایید.کلید Ctrl+F1 به صورت متنی و کلید F1 به صورت صوتی تصویری میتوانید از آموزش استفاده نمایید.نکته: در صورت سفید بود صفحه راهنما باید برنامه Flash player در ویندوز نصب شود.
آيا در شرکت تیزپرداز بخشي براي خدمات سخت افزاري و نرم افزاري مانند نصب ويندوز ويا برنامه هاي ديگر غيراز حسابداري و غيره وجود دارد؟
بله ،خدمات مرتبط با نرم افزار مانند نصب ویندوز ،نصب درایورهای پرینتر و ...،طراحی فاکتور ، تنظیمات پرینت بارکد و...با دریافت هزینه انجام می شود.جهت اطلاعات بیشتر با شماره 7357 - 021 تماس حاصل فرمایید.
آيا در سيستم شبکه نيازي به نصب ويندوز سرور روي رايانه اصلي مي باشد؟
خير براي استفاده از نرم افزار حسابداری تیزپرداز بصورت شبکه اصلا احتياج به نصب ويندوز سرور نيست.
آيا امکان شبکه کردن در نرم افزار حسابداری وجود دارد؟
بله، البته جهت شبکه کردن ابتدا مي بايست رايانه هاي شما از نظر سخت افزاري و نرم افزاري شبکه شده باشند و در هر سیستم نيز يک نرم افزار حسابداري تيزپرداز سطح پيشرفته همراه با قفل به صورت مجزا نصب گردد .و در برنامه سطح تکميلي شما ميتوانيد تا دو رايانه را باهم شبکه نماييد ودر سطح پايه امکان شبکه نمودن وجود ندارد. آموزش شبکه کردن برنامه حسابداري را مي توانيد در بخش سوالهاي خاص مشتريان دائم ملاحظه فرمائيد.

ارتباط با شرکت

  • خيابان شريعتي- پايين تر از بهار شيراز- نبش کوچه جزايري- پ 419-طبقه 5-واحد18
  • 021-7357 ساعت پاسخگویی: 9 الی 18  پنجشنبه: 9 الی 17
  • 021-7357 داخلی 6
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

نماد اعتماد الکترونیکی